Nastavni plan i program koncipirali smo u skladu sa svetskim trendovima i inoviranim kursevima koji se mogu izučavati samo na našem Fakultetu.

Nastava u okviru naših studijskih programa, zahvaljujući značajnom iskustvu nastavnog kadra, obogaćena je i praktičnom nastavom, što čini znanje koje nudimo zaokruženim.

Preuzmite knjigu predmeta

Od druge godine studenti se mogu po želji opredeliti za dodatnu vrednost birajući jednu od specijalizacija u tri oblasti i to:

SAJBER BEZBEDNOST • GEJMING • FINANSIJE

Specijalizacije nisu obavezne

osnovne akademske studije

NAUČNO POLJE – Tehničko-tehnološke nauke OBLAST – Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo ZVANJE – Diplomirani inženjer softvera TRAJANJE STUDIJA – 4 godine (osam semestara)

I GODINA / 900€

  1. Algebra, vektorska i analitička geometrija, polinomi
  2. Digitalna elektronika
  3. Informacione tehnologije
  4. Algoritmi i strukture podataka
  5. Osnovi telekomunikacija
  6. Engleski jezik struke 1
  7. Specifikacija i modeli softvera
  8. Osnovi programiranja
  9. Arhitektura računara i operativni sistemi
  10. Diskretna matematika
  11. Računarske mreže

II GODINA / 1600€

  1. Izborni predmet 1
    a. Informacioni sistemi
    b. Embedded arhitekture i programiranje
  2. Matematička analiza
  3. Teorija verovatnoće i statistika
  4. Baza podataka
  5. Engleski jezik struke 2
  6. Programiranje u Python-u
  7. Internet tehnologije i servisi
  8. Veštačka inteligencija
  9. Izborni predmet 2
    a. Kriptologija
    b. Zakonska regulativa informacionih sistema

 

—————————————————–

Predmeti iz specijalizacija u II godini:

 

Sajber bezbednost: 

  1. Psihologija sajber napada
  2. Osnove sajber bezbednosti
  3. Bezbednost aplikacija
  4. Detekcija i prevencija napada na mreže
  5. Sigurnost računarskih mreža

 

Gejming:

  1. C++
  2. Produkcija igara
  3. Uvod u računarske igre
  4. Razvoj video igara 1
  5. Projektovanje i mehanika igara

 

Finansije:

  1. Introduction to Finance with Elements of Financial Accounting
  2. Corporate structure/organisational structure
  3. Microeconomics and Macroeconomics
  4. Methods in Calculus and Linear Algebra
  5. Econometrics

III GODINA / 1600€

  1. Internet stvari
  2. Učenje iz podataka
  3. Java Programiranje
  4. Engleski jezik struke 3
  5. Izborni predmet 3
    a. Numerička analiza
    b. Operaciona istraživanja
  6. Modelovanje i simulacija
  7. Multimedijalni sistemi
  8. Alati za razvoj softvera
  9. Sistemi za podršku odlučivanju
  10. Agentske tehnologije
  11. Testiranje softvera
  12. Izborni predmet 4
    a. Procesiranje prirodnih jezika
    b. Analitika velikih podataka

 

—————————————————–

Predmeti iz specijalizacija u III godini:

 

Sajber bezbednost: 

  1. Sajber bezbednost u oblaku
  2. Upravljanje incidentima
  3. Etičko hakovanje
  4. Penetraciono testiranje

 

Gejming:

  1. Veštačka inteligencija u igrama
  2. Razvoj video igara 2
  3. 3D Animacija
  4. Audio produkcija u igrama

 

Finansije:

  1. Elementary Statistical Theory and Risk Management
  2. Market Design and Financial Markets
  3. Business Analytics, Applied Modelling and Prediction
  4. Financial Data Analysis

IV GODINA / 1600€

  1. Digitalna forenzika
  2. Geografski informacioni sistemi
  3. Razvoj pametnih sistema
  4. Veb programiranje
  5. Izborni predmet 5
    a. Razvoj mobilnih servisa
    b. Digitalna produkcija
    c. Engleski jezik u računarstvu
  6. Zaštita i bezbednost informacija
  7. Izborni predmet 6
    a. Pretraživanje informacija
    b. Interakcija čovek – računar
    c. Digitalna diplomatija
  8. Izborni predmet 7
    a. Napredne arhitekture računara
    b. Monitoring i daljinski nadzorni sistem
    c. Inovaciono tehnološko preduzetništvo
  9. Izborni predmet 8
    a. NoSQL baze podataka
    b. Sajber bezbednost
    c. Elektronsko poslovanje
    d. Stručna praksa
  10.  Završni rad

 

—————————————————–

Predmeti iz specijalizacija u IV godini:

 

Sajber bezbednost: 

  1. Algoritmi za analizu sajber napada
  2. Mašinsko učenje u sajber bezbednosti
  3. Bezbednost kritične infrastrukture
  4. Otpornost AI sistema na napade
  5. Orkestracija bezbednosnih događaja
  6. Veštačka inteligencija u istraživanju sajber kriminala

 

Gejming:

  1. 3D modelovanje
  2. 3D animacija karaktera
  3. Alati
  4. Dramaturgija u igrama
  5. JAVA SCRIPT za video igre
  6. Testiranje igara

 

Finansije:

  1. Statistical Methods for Market Research
  2. Principles of Asset Pricing
  3. Principles of Corporate Finance
  4. Market Anomalies and Asset Management
  5. Theories of Corporate Finance and Applied Corporate Finance
  6. Text-Mining in Economics and Finance

visoko obrazovanje po ugledu na najprestižnije svetske obrazovne ustanove, po povoljnim uslovima.
školarina na 10 mesečnih rata!

Zakaži besplatne konsultacije sa našim stručnim kadrom